zondag 30 mei 2010

Ding 10: Twitter

Soedah!

Hmz. Neh. Da's wel erg makkelijk. Bovendien moet ik natuurlijk wel even trots melden dat ik inmiddels mijn eerste tweet verzonden heb! Per ongeluk, eigenlijk. Iemand uit mijn LinkedIn-netwerk tweette het adres van zijn weblog de wijde wereld in, maar maakte een foutje in de url. Voordat ik het wist, had ik daarover teruggeweet. Maar goed, veel socialer kon mijn eerste gebruik van deze vorm van social media niet zijn, toch? :-)

Verdere vorderingen op mijn Twitter-front behelzen het aanpassen van de kleur en achtergrond van mijn Twitter homepagina via Themeleon en het toevoegen van een 'Follow me'-knop in de rechterkolom van dit weblog. Dat laatste is een béétje inconsequent na mijn opmerking over egotrippen via volgers-gadgets, I know, but hey, I'm a woman ;-)

'k Heb inmiddels ook het aantal mensen en instellingen dat ik volg uitgebreid, waarbij het een geruststellende gedachte is dat ik ze - bijvoorbeeld bij gebleken onzinverkondiging - weer net zo makkelijk van mijn lijstje kan kiepen als ik ze erop gezet heb. In het maken van lists en het gebruik van hashtags (ben ik de enige die bij die term denkt aan trefwoorden voor cannabis?) moet ik me nog wat verder verdiepen, maar dat gaat vast lukken met behulp van 'n handleiding die ik online vond.

Ow. Ik bedenk nu dat ik helemaal vergeten ben de introductie en achtergrondinformatie op 23 Dingen te lezen. Oeps. Will do, alsnog, later deze week, beloofd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten